Politica de Retur
Retururi
Produsele achizitionate prin contract la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014 doar de catre clienti persoane fizice. Acestea se pot returna in aceeasi stare in care au fost receptionate, impreuna cu o adresa scrisa de denuntare a contractului, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Roplast-Instal Distribution va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.Clientul este obligat sa trimita produsul la depozitul nostru inainte de expirarea celor 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului. Daca produsul nu ajunge la noi in cele 14 zile se va considera ca nu se mai doreste returnarea produsului, iar returul nu va mai fi procesat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri , etc.
Produsele pentru care s-a facut cerere de retur trebuie sa fie in ambalajul original si insotite de certificatele de calitate si conformitate primite la momentul livrarii produselor. De asemenea ele trebuie sa fie in starea in care au fost primite pentru a putea fi repuse in circuitul de vanzare ca si produse noi. Daca aceste conditii nu sunt indeplinite atunci firma noastra poate opri pana la 100% valoarea produselor in vederea aducerii acestora la conformitate. Daca clientul nu este de acord cu suma ceruta de societatea noastra ca si cheltuiala pentru aducere la conformitate a produsului, atunci produsul va fi returnat clientului pe cheltuiala sa si returul va fi respins.
Produsele fragile vor fi acceptate la retur doar daca nu prezinta nici un fel de modificari fizice, sparturi, zgarieturi, socuri si altele asemenea care impiedica vanzarea lor. Clientii beneficiaza de verificarea coletului la livrare. ORICE RECLAMATIE ULTERIOARA PRIVIND DEFECTE FIZICE (sparturi, zgarieturi, socuri, etc) nu vor fi luate in considerare ulterior livrarii. Clientii au obligatia de a verifica acest tip de colet in prezenta delegatului nostru sau a soferilor de la firmele de curierat. IN CAZUL IN CARE RENUNTA LA DREPTUL DE A VERIFICA COLETUL IN MOMENTUL LIVRARII, FIRMA NOASTRA NU ISI ASUMA RASPUNDEREA PENTRU EVENTUALITATEA IN CARE ULTERIOR CONSTATA CA PRODUSUL PREZINTA SPARTURI, ZGARIETURI, CIOBITURI ETC., TOATA RASPUNDEREA RAMANAND IN SARCINA CLIENTULUI.
In unele cazuri livrarile se pot face prin personalul propriu al Roplast-Instal Distribution. Sunteti deci rugati sa efectuati verificarea produselor in prezenta reprezentantului Roplast-Instal Distribution. Livrarea facandu-se prin personalul propriu al Roplast-Instal Distribution, ulterior, aceasta nu poate fi considerata comert la distanta si, ca urmare, nu beneficiati de dreptul de denuntare a contractului in termen de 14 zile.
Deasemenea, in cazul ridicarii produselor de la sediu, se aplica aceeasi regula de mai sus, respectiv nu puteti beneficia de dreptul de denuntare in 14 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor in prezenta personalului nostru, fiind obligatia Dumneavoastra sa nu semnati pentru primire pana la testarea corespunzatoare a produselor.
Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei romanesti in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008). Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de producatori.
Certificatele de garantie sunt emise de firmele producatoare/importatoare, caz in care clientii trebuie sa apeleze la reteaua de service autorizata a acestuia (retea care este gasita in acest certificat, sau va este comunicata).
https://return.sameday.ro/totulpentruinstalatii
Aici aveti un link catre formularul de retur: